Prowadzenie kampanii marketingowej z użyciem Internetu nie jest niczym prostym. Nie ma w tym fakcie nic zaskakującego: użytkownicy surfujący w sieci otrzymują każdego dnia – oprócz wiadomości z kraju i świata – także dziesiątki ofert handlowych i informacji o dostępnych promocjach/wyprzedażach. Jak można wyróżnić się wśród licznego grona konkurentów? Kluczem do sukcesu jest sprawnie przygotowany newsletter.

Newsletter… czyli?

Newsletter to narzędzie marketingu internetowego, które jest od lat wypróbowaną metodą działania wśród przedsiębiorstw z całego świata. Polega ono na regularnym wysyłaniu wiadomości na temat firmy/branży. Mogą być one dostarczane do:

  • obecnych klientów – w celu utrzymania ich lojalności wobec danej marki oraz zachęcenia do dalszych zakupów,
  • potencjalnych odbiorców. Celem newslettera jest zbudowanie świadomości wśród szerokiego grona konsumentów. Wysyłanie wiadomości branżowych oraz dotyczących produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo zwiększa szanse, że adresat zdecyduje się na wybór sprzedawcy, od którego otrzymuje newsy.

Celem kampanii marketingowej z użyciem newslettera jest utrzymywanie komunikacji z rynkiem poprzez informowanie o promocjach i rabatach, planowanych wyprzedażach czy interesujących produktach znajdujących się w asortymencie przedsiębiorstwa.

Newsletter jest zazwyczaj wysyłany, dopiero gdy użytkownik wyrazi na to zgodę. Najczęściej odbywa się to poprzez wypełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego na stronie sklepu internetowego (należy wówczas podać adres e-maili).

Automatyzacja kluczem do sukcesu

Istotą newslettera jest automatyzacja działań. Dysponując nowoczesnym narzędziem do marketingu w sieci, nie musisz oczywiście ręcznie wysyłać wiadomości do dziesiątek tysięcy odbiorców. Wystarczy kilka minut, by dostarczyć maila do szerokiego grona adresatów. Takie rozwiązanie pozwoli Ci oszczędzić wiele, a Ty będziesz mógł skupić się na innych aspektach związanych z rozwijaniem biznesu.

Profesjonalizm kluczem do przygotowania udanego newslettera

Stworzenie takiego newslettera, który przyciągnie uwagę odbiorcy, nie należy do najprostszych zadań. Wręcz przeciwnie: jak już wspomniano, na skrzynki pocztowe internautów każdego dnia trafiają dziesiątki tego typu wiadomości. Ponadto, wiadomość tekstowa w obecnych czasach już nie wystarcza – niezbędne jest przygotowanie także ciekawej oprawy wizualnej.

Opracowanie działań w tym zakresie wymaga pomocy profesjonalistów – takich zatrudnia Freshmail.pl. Z pomocą specjalistów dotarcie do klientów nie powinno sprawić trudności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here